Pane paari: R-Kioski uus pakkumine toob kliendile suurema valikuvabaduse ja vaheldusrikkamad eined

R-Kiosk tuli juuli alguses välja uue pakkumisega, mis võimaldab kiire elutempoga klientidel endale kvaliteetsest tänavatoidust meelepärase eine kokku panna. Eestis seni ainulaadne pakkumine kannab nime „Pane paari!“ ja just seda klient valitud toodetega teha saabki. Pannes eineks kokku kaks meelepärast toodet pakkumise menüüst, saab klient paari pandud tooted soodsama hinnaga.

Nüüdsest tasub R-Kioski müügikohtades üle Eesti otsida oranži ja rohelise kleebisega tähistatud tooteid. Just nende värvidega on märgistatud uude pakkumisse kuuluv valik, millest tühja kõhuga klient saab endale kokku panna meelepärase eine. Valiku tegemiseks on klientidel kaks erinevat menüüd. Oranžiga tähistatud menüüst saab valida kaks toodet kokku 3 euro eest. Rohelisega on märgitud tooted, millest kokku pandud eine maksab 4,5 eurot.  Mõlemast menüüst leiab head ja paremat nii korralikuks hommikusöögiks, toekaks lõunaks kui ka lihtsalt kergeks vahepalaks.

Kolme euro eest saab valida näiteks koduse kartulisalati ja Pai smuuti, vanakooli makaronisalati ja hot dog’i või smuuti ja proteiinibatooni. 4,5 euroga on võimalik paari panna näiteks burrito ja apelsinimahl, iiripärane topsiroog ja võileib või roheline super salat ja peedimahl.

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul tuli ettevõte sellise ideega välja, et pakkuda klientidele kiiret ent samas täisväärtuslikku ja mitmekülgset einestamisvõimalust. „Kiire elutempo tõttu jääb inimestel vähem aega toidutegemiseks. Ka Eestis einestatakse sageli väljas või süüakse kiirel päeval nii-öelda käigu pealt. Meie eesmärk on pakkuda kliendile vabadust tegeleda enda jaoks oluliste asjadega, seejuures toidu pärast muret tundmata,“ sõnas Ilves.

Uue pakkumise mõlema hinnakategooria menüüs on lai valik erinevaid tooteid. Aja jooksul on plaanis menüüsid täiendada ja tooteid juurde lisada, et valik mitmekülgsena püsiks ja klientidele ka edaspidi rohkelt meelepäraseid kombineerimisvõimalusi pakuks.

„Haarates harjumuspärase toidu kaasa alati ühest ja samast kohast, võib valik teinekord üksluiseks jääda,“ selgitas Ilves. „Meie uus pakkumine võimaldab aga kombineerida kvaliteetsed ent samas taskukohased eined selliselt, et toidukorrad on vaheldusrikkad ja igaüks leiab endale alati midagi maitsvat.“

R-Kioski kontseptsioon on viimase paari aasta jooksul hoogsalt muutunud – endisest ajaleheputkast on tänaseks saanud tervislikku tänavatoitu pakkuv väikepood. „Pane paari!“ pakkumine on selle teekonna loogiliseks jätkuks, tuues kliendile enam valikuvabadust ja vaheldusrikkust.

 

AS R-Kiosk Estonia on Eesti üks edukamaid ja stabiilsemaid mugavuspoodide kette, mis tegutseb üle Eesti. R-Kioskil on Eestis 96 müügipunkti, nendest 31 opereeritakse koostöös kohalike frantsiisivõtjatega. Ettevõte kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350. R‑Kioski eesmärk on pakkuda maitsvat ja täisväärtuslikku tänavatoitu, et kiire elutempoga inimesed saaksid olla tegusad ning toimekad kogu päeva.

 

 

Liitu uudis­kirjaga