R-Kiosk jagas frantsiisjatega ligi 10% käibest ehk 2,6 miljonit eurot

Eelmisel majandusaastal jagas R-Kiosk oma 26 miljoni eurosest käibest ligi 10% oma väikepoodide frantsiisijatele. Enam kui sajast väikepoest on tänaseks frantsiisijate juhtida 40. R-Kioski tegevjuhi sõnul on ettevõtte väikepoodide peamiseks eesmärgiks pakkuda kiire elutempoga inimestele kiiret ja tervislikku kehakinnitust.

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul mindi frantsiisimudelile üle, sest mõisteti, et väikepoe igapäevast tegevust suudab kõige paremini juhtida kohapealne peremees või perenaine. “Kontor ei tunne püsikliente ega iga väikepoe väljakutseid nii hästi, kui frantsiisijad, kes igapäevaselt neile väljakutsetele lahendusi otsivad” sõnas Ilves. Suurimad käibekasvatajad olid 2016. aastal R-Kioskites tänavatoit, mile müügid kasvasid aastaga 18%, ning soojad joogid, mille müügid kerkisid kokku 15%. R-Kioski 2016. aasta käive oli 26,975 miljonit eurot.

 

R-Kioski emafirma Reitan Grupi majandustulemused olid eelmisel aastal samuti väga head. Käive ulatus 9,73 miljardi euroni, mis on õige pisut suurem, kui on tänavune Eesti riigi aasta eelarve (9,42 miljardit eurot). Viimase viie aasta jooksul on ettevõte investeerinud oma teenuste ja poodide arengusse ligi miljard eurot. Reitan Grupi tegevjuhi Odd Reitani sõnul tegutseb ettevõte väga kiiresti muutuval turul. “Me filosoofia muutustesse saab kokku võtta nii, et me teeme muutusi enne seda, kui me nendeks kohustatud oleme,” sõnas Reitan.

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul lähtutakse emafirma filosoofiast muutustesse ka Eestis. “Inimeste elutempod on muutumas kiiremaks ja R-Kiosk tahab selle muutusega kaasas käia. R-Kioskist on saanud koht, mis pakub oma klientidele kiiret ja tervislikku kehakinnitust. Nii nagu tühi kott ei seisa püsti, ei suuda ka inimesed pikka päeva ilma söögita vastu pidada. Meie eesmärk on pakkuda oma kliendile kvaliteetse kiirtoiduga aega tegelemaks tema jaoks oluliste asjadega, olgu selleks siis pere, töö või midagi kolmandat,” lisas Ilves.

Liitu uudiskirjaga