2016 2015 2014 2013

TEADAANDED

21. jaanuar 2017

Alates 21. jaanuarist on avatud uus R-Kiosk parvlaeval Tõll, mis sõidab Virtsu-Kuivastu liinil.

12. jaanuar 2017

Alates 12. jaanuarist on suletud Solarise keskuse R-Kiosk. Kosutavat kohvi saab edaspidi näiteks Lauteri, Viru Keskuse või Vabaduse väljaku väikepoodidest :)

19. detsember 2016

Alates 19. detsembrist on avatud uus R-Kiosk parvlaeval Leiger, mis sõidab Rohuküla-Heltermaa liinil.

8. detsember 2016

Alates 8. detsembrist on avatud uus R-Kiosk Tartus, Lõunakeskuse ringtee lähistel. 

28. november 2016

Alates 28. novembrist on suletud Tartu Anne R-Kiosk. 

28. november 2016

Alates 28. novembrist on avatud uus R-Kiosk Läänemaa Haiglas.

27. september 2016

Alates 27. septembrist on suletud Tartu Lõunakeskuse R-Kiosk.

29. august 2016

Alates 29. augustist on suletud Viljandi turu R-Kiosk. Kosutavat kohvi ning maitsvat kehakinnitust saab endiselt aga Viljandi bussijaama R-Kioskist.

29. august 2016

Alates 30. augustist on suletud Pärnu Oja R-Kiosk. Külasta meie teisi Ülejõe müügipunkte Pärnu haiglas, Jannseni tänaval ja Tallinna maanteel.

22. august 2016

Alates 22. augustist on suletud Pärnu ranna R-Kioski väikepood.

1. juuni 2016

Alates 1. juunist on suvehooajal avatud väikepood Pärnu rannas. 

20. mai 2016

21. mail avasime uue väikepoe Tartus Kvartali äri- ja vabaajakeskuses. Ootame kõiki kosutavale kohvile!

11. mai 2016

Alates 11. maist on Kuressaare R-Kiosk suletud remondiks. Uuenduskuuri läbinud kauplus avatakse aga juba 22. mail.

9. aprill 2016 Alates 9.04.2016 on seoses Pärnu Turu renoveerimisega ajutiselt suletud Pärnu Sepa/Karja tn kiosk. Kosutavat kohvi ja imemaitsvat kehakinnitust saab aga ikka Pärnu Rüütli tänava ja Bussijaama R-Kioskitest.
 

UUDISED

Ülemiste City R-kiosk valiti parimaks

... LOE EDASI

 

R-Kiosk valis frantsiisipäeval parimaks frantsiisipidajaks Virve Kõivomägi, kes juhib Ülemiste City väikepoodi. Tegemist on R-Kioskiga, mis teenindas eelmisel aastal enam kui 150 000 klienti. R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on frantsiis turvaline viis proovida kätt ettevõtjana.

 

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on frantsiis hakkajale inimesele hea võimalus proovida väikeettevõtlust. “R-Kiosk annab frantsiisivõtjale valmis poe – koos mööbli, kauba ja vajaliku tugistruktuuriga. Frantsiisivõtja palkab töötajad ja tegeleb oma kaupluse heaperemeheliku juhtimisega. Frantsiisivõtja teenib tasu vastavalt tulemuslikkusele ning loomulikult kaasneb oma ettevõttega vabadus planeerida iseenda ja oma meeskonna tegevusi ja aega,” selgitas Ilves frantsiisi põhimõtteid.

 

Oma frantsiisijate tunnustamiseks valib R-kiosk igal aastal välja parima frantsiisija. Valikukriteeriumiteks on kolm komponenti – äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga hea klienditeenindus, mida mõõdeti testostudega ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. “Iseenda peremees on väga hea olla,” leiab parimaks frantsiisijaks valitud Virve Kõivomägi. “Palgatööline on kellegi teise alluv, on vaja kohandada end kellegi teiste soovide kohaselt – nüüd ma saan seda teha ise, ennast kujundada.”

 

Tiia Ilvese sõnul püüab R-kiosk läbi frantsiisile hoida tihedamat sidet klientidega. “Frantsiisija, kes on pidevalt väikepoes kohal, teeb kindlasti paremaid otsuseid kui meie töötajad kontoris,” lisas Ilves.

 

Ligi sajast R-kioskist on frantsiisile antud 40. Rohkem informatsiooni frantsiisipõhimõtete kohta leiab aadressilt rkiosk.ee/frantsiis

 

AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas ja kellel on ärid lisaks Eestile veel Norras, Rootsis, Taanis, Soomes, Lätis ja Leedus. Kokku töötab ettevõttes rohkem kui 17 000 töötajat, neist Eestis ligi 400.

... LOETUD

Lõpetas R-Akadeemia esimene lend

... LOE EDASI

 

6. detsembril jõudis lõpusirgele R-Kioski pooleaastane koolitusprogramm R-Akadeemia, mille eesmärk on õpetada frantsiisipidajatele väikeettevõtluseks vajalikke oskusi ja teadmisi. 

 

"Hetkel opereerivad meie 100 müügikohaga ketist juba pooli väikepoode frantsiisipidajad. Teise poolega on lugu keerulisem – soovijaid nagu oleks, aga vajaka jääb teadmistest ja julgusest," selgitab R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves. "Tihtipeale ei pruugi tublis palgatöötajas olla ettevõtjat, kes hindab vabadust, julgeb otsustada, tahab vastutada ning võtta riske. Meie soovime anda oma poed ainult tublide ja hakkajate inimeste käsutusse, kes mõistavad, et ettevõtlus on elustiil. Kes tahavad õppida ja areneda ja mis kõige tähtsam - kellele meeldivad inimesed," lisab Ilves

 

R-Kioski personalijuhi Piret Aessi veendumus on, et tänane Eesti haridussüsteem ei toeta väikeettevõtlust: "Meil ei ole ühtegi haridusasutust, kelle poole saaksime vaadata ja oodata, et sealt võiks tulla meile sobivaid frantsiisikandidaate. Väikekaupluse pidamine ei ole kindlasti paljude ülikoolilõpetajate ambitsioon, samas annab see päris palju vabadust ning paljudel juhtudel kõrgema sissetuleku kui samal alal palgatööl teeniks."

 

Selleks, et anda tänastele ettevõtlikele frantsiisipidajatele vajalikud teadmised, on R-Kiosk võtnud ise koolitaja rolli ja koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga loonud R-Akadeemia.

 

"Tegemist on pooleaastase õppeprotsessiga, mille käigus anname alusteadmised äriõigusest, tööõigusest, personalijuhtimisest, müügijuhtimisest, turundusest ning finantsanalüüsist ja –juhtimisest just meie äri ja frantsiisipidamise lõikes," selgitas Piret Aess.

 

Edukas lõpetaja oskab paremini teha juhtimisoskuseid, motiveerida ja hoida oma meeskonda ning mis kõige tähtsam, oskab hinnata ettevõtjaks olemise eeliseid. Lõpetaja saab kaasa ka akadeemilised ainepunktid juhuks, kui soovib mujal edasi õppida.

 

Akadeemia esimese lennu lõpetasid 13 tublit frantsiisipidajat, kellel valmis ka äriplaan oma väikepoe paremaks juhtimiseks.

 

R-Akadeemia järgmine lend alustab 2017. aasta kevadel.

 

 

... LOETUD

R-Kiosk investeerib kaasamüüdava kohvi kvaliteeti

... LOE EDASI

 

 

R-Kioski 50 väikepoes on nüüdsest Šveitsi tipptehnoloogilised kohvimasinad, mis pakuvad senisest laiemat joogivalikut. Kohvimasinate väljavahetamisel on võetud arvesse piimaga jookide kasvavat populaarsust Eesti tarbijate seas. R-Kioski tegevjuhi sõnul on ettevõtte eesmärgiks saada kõige populaarsemaks kaasamüüdava toidu ning joogi pakkujaks Eesti turul.

 

“Investeerimine Šveitsi tipptehnoloogilistesse kohvimasinatesse on üks samm sellel teel, et R-Kioskist saaks Eesti kõige populaarsem kaasamüüdava toidu ning joogi pakkuja,” sõnas R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves. “Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et piimavahu kvaliteet on üks olulisemaid tegureid kohvijookide valimisel. Seetõttu võtsime kasutusele masinad, mis valmistavad eriti pehmet ja siidist piimavahtu.”

 

Uute seadmete vahetamine toimus viiekümnes R-Kioskis novembrikuu jooksul ning koos uute masinatega laienes ka R-Kioski joogisortiment. Näiteks lisandus valikusse külm kohvijook frappuccino ja India päritolu magus vürtside ja piimaga teejook chai latte. Kõikidele kohvijookidele on võimalik juurde lisada eraldi piimavahtu. R-Kioski kohvi valmistamiseks kasutatakse 100% Arabica kvaliteetkohviube ning värsket Farmi piima. Jookide magustamiseks pakub R-Kiosk lisaks suhkrule ka agaavisiirupit.

 

R-Kioski statistika kohaselt on piimaga kohvijookide müügimahud aasta-aastalt jõudsalt suurenenud. Tänaseks on ligi 85% soojade jookide müügist piimaga kohvijoogid. Kõige enam on viimastel aastatel kasvanud latte müük, moodustades kohvijookide läbimüügist veerandi. 

 

Uue kvaliteediga kohvi on võimalik osta nii klassikalises (300 ml) kui ka Grande (400 ml) suuruses.

 

R-Kioski kohvitarbimise statistikat:

 

•       Kõige populaarsem kohvijook on kohv piimaga (34%). Sellele järgneb latte (26%)

•       Kõige enam ostetakse kohvijooke ajavahemikus kell 7-11. Samuti kasvab tarbimine pärast lõunat ajavahemikus 12-13.

•       Kakao tarbimine püsib stabiilsena terve tööpäeva jooksul, 8-17.

•       Kõige populaarsem toode kohvi kõrvale on singi-juustu croissant.

... LOETUD

Hotogjan šašlõkjan on tagasi!

... LOE EDASI

 

Alates 19. septembrist tuleb taas meie kauplustesse müügile legendaarne šašlõkivorstiga hot dog! Toekas, lausa kolmandiku võrra suurem hot dog koosneb väga kõrge lihasisaldusega šašlõkivorstist ja kaukaasialikust puri saiast. Õige iseloomu annab aga salajaste ürtide ja küpsete tomatitega šašlõkiketšup.

 

Uue vorsti tulekuga naaseb ka kleepsukampaania (19.09-06.11). Iga hot dogi ostuga saad kaasa ühe kleebise. Kui kogud kokku 6 kleebist, saad preemiaks tasuta hot dogi! 

 

Bari akhorzhak! 

 

 

... LOETUD

R-Kioski juhid asuvad päevaks tööle klienditeenindajatena

... LOE EDASI

 

Täna võib paljudes R-Kioskites üle Eesti näha R-Kioski juhtkonda ning kontoritöötajaid, kes on üheks päevaks vahetanud tavapärase kontoritöö põneva klienditeenindaja ameti vastu. Päeva eesmärk on anda juhtidele ja kontoritöötajatele võimalus õppida paremini tundma nii kliente kui ka klienditeenindajate igapäevatööd.



R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on oluline osa juhtimisest mõista ka oma töötajate igapäevast tööd ja tööga seotud väljakutseid. “Otsused, mida kontoris vastu võtame, võivad meile endile tunduda täiesti selged ja tehtavad. Praktikas võib nende rakendamine olla aga hoopis keerulisem,” sõnas Ilves. “Parim võimalus saada hea ülevaade klienditeenindaja igapäevastest väljakutsetest, on ise päevaks klienditeenindaja kingadesse astuda.“

 

Tiia Ilvese sõnul ei seisne aga töö kioskis üksnes müümises ja hot dog’ide valmistamises. “Oleme tänaseks andnud ligi 50 oma väikekauplust juhtida ettevõtlikele eraisikutele ehk frantsiisipidajatele. Frantsiisipidaja vastutab täielikult oma R-Kioski igapäevase toimimise eest. Tööülesannete hulka kuulub lisaks tavapärasele klientide teenindamisele ka inimeste värbamine ning kaupluse kasumlik juhtimine,” ütles Ilves. Tema sõnul on R-Kioski järgmise paari aasta eesmärk anda frantsiisilepinguga juhtimine eraisikutele üle ka ülejäänud sajas R-Kioskis. “Tahame selle päevaga anda võimalikult paljudele kontoritöötajatele selge ülevaate väikepoodide igapäevase töö detailidest. Sedasi oskame olla ka tulevastele frantsiisipidajatele paremateks partneriteks,” lisas Ilves.

 

Kokku proovivad klienditeenindaja ametit täna üle 30 peakontori töötaja R-Kioskites üle Eesti.

 

Meie särav tegevjuht Tiia klienti teenindamas

 

Naerusuine personalijuht Piret 

 

Tootejuht Teet hot dogi vorste grillile panemas

 

 

Töökas müügijuht Kai saiakorve täitmas 

 

... LOETUD

R-Kioski emafirma Reitan Convenience sai uue juhi

... LOE EDASI

 

Viimase 15 aasta jooksul on Reitan Grupp edukalt laienenud ning kasvanud Euroopa suuruselt teiseks mugavuspoodide ketiks. Laienemiseks võetud laenud on tänaseks tagasi maksud ning sellest tulenevalt on kasumi paremaks haldamiseks loodud investeerimisettevõte Reitan Kapital.

 

Reitan Kapitali eesmärgiks on aidata Reitan Grupp pereettevõttel tegutseda tugevatel majanduslikel alustel ning olla stabiilne tööandja ka keerulisematel aegadel.

 

Sellega seoses toimuvad muudatused Reitan Convenience’i juhtkonnas. Magnus Reitan, kes on 11 aastat juhtinud mugavuskaubanduse äri Skandinaavias ja Baltimaades, asub juhtima Reitan Kapitali. Reitan Convenience’i juhiks saab alates 1. juunist R-Kioski nõukogu esimees Johannes Sangnes,  kellel on ulatuslik jaemüügiäri juhtimiskogemus Norras, Rootsis ja Soomes

 

Oma 2400 müügikohaga on Reitan Convenience kasvanud Euroopa suuruselt teiseks mugavuspoodide ketiks. Reitani alla kuuluvad Narveseni müügipunktid Norras, Lätis ja Leedus, 7-Eleveni müügipunktid Norras, Rootsis ja Taanis, Pressbyråni müügipunktid Rootsis, R-Kioski Soomes, R-Kiosk Eestis ja Lietuvos Spauda luugikioskid Leedus. Ettevõtte brändidel on turuliidri positsioonid Põhja- ja Baltimaades. Eelmisel aastal oli ettevõtte käive oli 1,6 miljardit eurot ja selles töötas 16 000 inimest.  Eestis on enam kui 100 müügikohaga R-Kiosk mugavuskaubanduse turu liider ja suurim kvaliteetse tänavatoidu pakkuja.

 

Uus Reitan Convenience'i juht Johannes Sangnes ning Magnus Reitan.

 

... LOETUD

UUS! Kerge kiusatus kanaga

... LOE EDASI

 

Suve eel rikastasime oma kuumade ampsude valikut mõnusalt kerge kanavorsti hot dogiga!

 

Kanalihavorst on valmistatud vaid parimast kanalihast. Mõnusa suitsuse meki saamiseks on toodet suitsutatud suitsuahjus ehtsate lepalaastudega. Lihaga vorstis koonerdatud ei ole - lihasisaldus on 77% ning kasutatud on vaid parimat kana rinnu- ja kintsufileed.

 

Vorsti on tootnud Saaremaa Lihatööstus spetsiaalselt R-Kioski jaoks. 

 

Tõelise hõrgu maitse annab hot dogile Felixi päikesekuivatatud tomatitega gurmeeketšup, mis on valmistatud parimaist päikeseküpsetest ja päikesekuivatatud tomatitest.


Tõelise maitsenaudingu saamiseks soovitame hot dogi krõbeda tervisliku terasaiaga!

 

 

... LOETUD

R-Kiosk osaleb taas heategevuskampaanias "Anname au!"

... LOE EDASI

 

Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing ja Naiskodukaitse alustasid igakevadise heategevuskampaaniaga “Anname au!”, mis kutsub inimesi kandma sinilille rinnamärki kõikide Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide tunnustuseks.

 

Ka sel aastal annab R-Kiosk heategevuskampaanias oma panuse. 7. aprillist kuni 1. maini saab kõigist R-Kioskitest soetada sinilille rinnamärki ja käepaela. Sinilille kandes näitame toetust Eesti riigikaitsele ja seda, et veteranid on meie riigile ja rahvale olulised. Sinilille müügihind on 2 eurot.

 

Iga sinilille märk on kordumatu käsitöö, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti. 

 

Lisaks sümboolsele toetusele aitab sinilille kandmine ka praktiliselt nii viga saanud veterane kui teisi Eesti inimesi. Eelmisel kevadel aitasid tuhanded inimesed sinilille ostuga soetada Haapsalu Neuroloogilisele Rehabilitatsioonikeskusele kaasaegse mobiilse kõnniroboti. Taastusraviseade on aidanud nii vigastatud veterane kui ka teisi taastusravihaigla patsiente raskete selja- ja peaaju kahjustuste ravis.

 

Sel aastal kogutakse annetusi Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingule, kes toetab vigastatud veteranide ja nende lähedaste taastusravi, spordi- ja õppetegevust. Veel toetab ühing taastusravi valdkonna tugevdamist kogu ühiskonnas, sest nii saavad paremat tuge ka meie vigastatud võitlejad.

 

Annetusi vigastatud veteranidele ja teistele vajaliku kõnniabiseadme soetamiseks saab teha ka kodulehel www.annameau.ee või helistades annetustelefoni numbrile 900 2304 

 

Täpsem info kampaania kohta:

www.annameau.ee ja https://www.facebook.com/annameauveteranidele

 

... LOETUD

ISIC-kaart annab R-Kioskis soodustusi!

... LOE EDASI

 

Nüüd on veelgi rohkem põhjust külastada R-kioskeid, sest alates aprillist on R-Kiosk ISIC-u püsisoodustuste pere liige.

 

ISIC, ITIC ja IYTC kaardiga on hot dogi ja R-limonaadi kombo 1.99 € ja R-kohv 1.50 €!

 

Soodustused kehtivad kõikidele õpilastele ja õpetajatele tõendi ettenäitamisel.

 

ISIC ehk International Student Identity Card on rahvusvaheline õpilas- ja üliõpilaspilet, mis tõendab õppuristaatust Eestis ja veel 130 riigis, annab soodustusi üle 1000 Eesti ja 125 000 välismaises müügipunktis, lisaks hulganisti funktsionaalsusi, Eestis näiteks ukse-, söökla-, raamatukogu-, ühistranspordi- ja pangakaardina.

 

 

... LOETUD

Mamo tervislikud salatid nüüd R-Kioskist!

... LOE EDASI

 

 

 

R-Kioski kauplustes üle Eesti on nüüdsest müügil uued, tervist väärtustavate inimeste toidulauale hästi sobivad Mamo salatid, mis lausa pakatavad vitamiinidest ja olulistest toitainetest.

 

 

"R-Kiosk ja Mamo panid seljad kokku, et teha värske ja täisväärtuslik toit kättesaadavaks laiemale inimeste hulgale ning ahvatleda R-Kioski kauplustesse ka neid inimesi, kes täna arvavad, et „mina sealt niikuinii endale midagi ei saa". Salatid on esimene suur samm ja rõhk ei olegi siin sõnal „salat", vaid täisväärtuslikul toidul, mis on kehale ja vaimule hea ning mille najal kestad kaua," selgitas R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves.

 

 

Uus tegevussuund on R-Kioski jaoks oluline strateegiline areng, et ka tervislikuma toidu austaja leiaks endale R-Kioskist midagi. "Mamo salatid on sel teekonnal alles esimene, aga äärmiselt oluline samm. Oleme selle uue suuna nimel tööd teinud terve aasta, otsinud usaldusväärset partnerit, kellele meie lähenemine tõsiselt korda läheb. Nii Mamol kui ka R-Kioskil on missioonitunnet. Meie missiooniks on teha kiirustavale inimesele võimalikult hästi kättesaadavaks värske ja täisväärtuslik toit. Kõik see on ka isiklikult tähtis nii mulle kui Margit Härmale," avas Tiia Ilves Mamoga koostöö alustamise tagamaid. “Tervislikud salatid on meie kauplustes müügil olnud juba mõne nädala ning klientide huvi nende vastu on olnud oodatust suurem. See annab meile kindlust, et liigume õiges suunas,” lisas Ilves.

 

 

Mamo juhi Margit Härma hinnangul rikastavad uued salatid Eesti inimeste tervislikku toiduvalikut oluliselt. "Salatid on maitsvad ja samas ka täisväärtuslikud ning tasakaalustatud," sõnas Härma. "Täisväärtuslik tähendab, et salatid koosnevad komponentidest, mis sisaldavad palju väärtuslikke vitamiine, mineraale, vajalikke rasvu ja kiudaineid. Tasakaalustatud tähendab aga seda, et iga salati koostises on hoolikalt läbimõeldud, et iga sööja saaks sealt kõiki olulisi toitaineid heas proportsioonis. Selleks on salatis kõrvuti kergemini seeditavaid küpsetatud koostisosasid toortoiduga, mis kõige ohtramini sisaldavad vitamiine ja eluks vajalikke ensüüme. Nii, et kõht saaks täis, aga kehale oleks kerge ja kasulik. Aga kõige tähtsam on ikka väga hea maitse. Maitse ruulib!" iseloomustas Margit Härma uute salatite väljatöötamise põhimõtteid.

 

 

Klientidele pakutakse nüüdsest kolme erinevat salatit - veiselihasalatit ubade ja vinegrettkastmega, kanasalatit riisinuudlite ja maapähklikastmega ning ilma lihata salatit grillitud bataadi ja mündikastmega. Kõik salatid on ääretult toitvad ning korralikud kõhutäied.

 

 

Esialgu müüb R-Kiosk uusi salateid kahekümnes Tallinna, Tartu ja Pärnu väikepoes. Müügikohad on valitud põhimõttel, et kiire eluviisiga tööinimene saaks tervisliku kõhutäie võimalikult mugavalt kätte. Kindlasti laieneb Mamo salativalik ka järgmistesse R-Kioski kauplustesse.

 

 

 

VEISELIHASALAT

 

ubade ja vinegrettkastmega

 

Te teate ju küll mehi. Kas nad enda tervise eest hoolitsevad või mitte, kas nad söövad tervislikult või mitte, enamuse jaoks on kõige tähtsam, et liha oleks ikka korralikult. Ja selles salatis on. Pealegi veel tervislik veiseliha, mis on tunde koos maitseainetega mooritud. Lisaks tummised "mustasilma" oad. Kõrval on särtsu andmas värske ja krõmps porgandisalat, kirsiks tordi peal veel kirsstomatid ja Dijoni sinepi vinegrett kaste, mis kõik maitsed ühte kokku seob.

 

 

 

KANASALAT

 

riisinuudlite ja maapähklikastmega

 

Selle salati peategelasteks on värskelt grillitud kana ja kergelt eksootiline, aasiapärane ja imemaitsev maapähklikaste. Kerged ja õhulised riisinuudlid täidavad kõhtu, aga samas on see salat madala rasva- ja kalorisisaldusega ning sobib just saledamat joont hoidvatele sööjatele. Porgandisalat ja edamameoad ehk noored rohelised sojaoad lisavad värskust ning kruvivad vitamiinisisaldust.

 

 

 

VEGETAARNE SALAT

 

grillitud bataadi ja mündikastmega

 

Taimetoitlasete arv kasvab iga päevaga ja see salat peaks nad küll R-Kioskitesse kutsuma. See salat on toitev ja põneva maitsega, just see, mida taimetoitlased ootavad. Nisubulgur on Põhja-Aafrika rändavatele nomaadidele sama, mis meile on kartul. Bulgur eeltöödeldi nisukasvatuse piirkonnas, nii, et kui karjakasvatajad nomaadid kõrbes hakkasid süüa valmistama, sai väga väikese küttepuu varuga valmis maitsev ja toitev roog. See eriline töötlus annab täistera nisule mõnusa pähklise meki jättes alles kõik mineraalid ja kiudained. Grillitud bataat ehk maguskartul erineb meie omast kodusest tuhlist nagu öö ja päev. Tema ergas värv annab tunnistust kõrgest antioksüdantide sisaldusest ja grillimine muudab ta magusa maitse tummiseks. Rohelised herneterad, magusvürtsikas grillbataat ja soolakad fetatüüpi juustukuubikud moodustavad mõnusa ja ärksa maitsekontrasti. Mündikaste lisab värskust ning kevadist särtsakust.

 

 

... LOETUD