2016 2015 2014 2013

TEADAANDED

5. detsember 2015

Alates 05.12.15 on avatud renoveeritud Maardu R-Kiosk, aadressil Keemikute 37.

20. november 2015

20.11.15 avati Pärnus uus Neste R-kiosk, aadressil Riia mnt 110a.

25. juuni 2015

Alates 25.06.15 on ajutiselt suletud Viru Bussiterminali R-Kiosk seoses bussiterminali renoveerimisega. Kioski plaanitav avamise aeg on 01.09.15. Lähim kiosk sealkandis on Viru keskuse või Laikmaa R-Kiosk.

23. aprill 2015

Alates 23.04.15. on avatud Ahtme Maxima R-kiosk.

5. aprill 2015

Alates 05.04.15 on ajutiselt suletud Tartu Lõunakeskuse R-Kiosk seoses kioski renoveerimisega. Kioski plaanitav avamise aeg on 15.04.15.

 

30. märts 2015

Alates 30.03.15 on suletud Taru Lõunakeskus 2 R-Kiosk sissekäigu nr. 5 juures. Lähim kiosk sealkandis on Taru Lõunakeskuse R-Kiosk sissekäigu nr. 2 juures.

4. märts 2015

Alates 05.03.15 on suletud Jõgeva kaubahalli R-Kiosk.

28. veebruar 2015

Alates 28.02.15 on suletakse Kohtla-Järve Maleva luugikiosk, et avada uus sisekiosk alates 01.03.15. Uuest Kohtla-Järve R-Kioskist on võimalik osta R-Kohvi, maitsvaid hot doge ja sooje saiakesi.

27. veebruar 2015

Alates 27.02.15 on suletud Sillamäe Kaubanduskeskuse R-Kiosk. Lähim kiosk sealkandis on Sillamäe Viru pst. R-Kiosk.

24. veebruar 2015

Alates 24.02.15 on suletud Tallinna Kristiine bussipeatuse R-Kiosk. Lähim kiosk sealkandis on Kristiine Keskuse sees olev R-Kiosk.

22. jaanuar 2015

Alates 22.01.15 on suletud Viljandi Tallinna mnt R-Kiosk. Lähim kiosk sealkandis on Viljandi Bussijaama või Viljandi turu R-Kiosk.

 

UUDISED

Jäätmetekke vähendamise nädal

... LOE EDASI

 

Novembri viimane nädal (21.11.-29.11.2015) on kuulutatud üleeuroopaliseks jäätmetekke vältimise nädalaks (European Week for Waste Reduction). Selle raames kutsutakse inimesi üles jäätmeteket vältima ning ressursse säästlikult kasutama. Nädala eesmärk on teadlikkuse tõstmine jäätmetekke vähendamise osas. 

 

Ka R-Kiosk annab sellel nädalal oma panuse - kõik kliendid, kes antud ajavahemikul ostavad sooja joogi oma topsiga, saavad joogi soodushinnaga 1.50 €. 

 

Rohkem infot jäätmetekke vähendamise nädala kohta leiad sellelt lingilt:

http://www.envir.ee/et/eesmargid-tegevused/jaatmed/vahem-rohkem

 

  

... LOETUD

Avati Pärnu Raeküla Neste kiosk

... LOE EDASI

20. novembril avati Pärnus Eestis uudse kontseptsiooniga toidukoht Bitestop. Raeküla Neste kõrval asuvas Bitestopis pakutakse pärnulastele ja teelistele tippkvaliteediga toidupeatust ja mugavat ning kiiret puhkevõimalust. Lisaks suurele R-Kioski kauplusele asuvad hoones ka toitlustusettevõtted Subway ja Diner.

 

Eesti tänavatoidu turu liidri R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on uudse kontseptsiooniga Bitestopi eesmärgiks koondada ühe katuse alla erinevaid toitlustusettevõtteid ja pakkuda pikast sõidust puhkust vajavatele inimestele kvaliteetset ja vaheldusrikast kõhutäidet.

 

“Lääne-Euroopas ja Põhjamaades on tavaline, et suurte automagistraalide ääres tegutsevad ühe katuse alla koos erinevad toitlustus- ja kaubandusettevõtted. Eestis on meie lahendus Pärnus aga esmakordne. Selle sammuga astusime taas kliendile lähemale – oleme mugavalt ja kiirelt kättesaadavad nii Pärnu elanikele ja külastajatele kui ka pikemal teekonnal olevatele autojuhile,” selgitas Tiia Ilves.

 

Bitestop-tüüpi lahendusi kerkib Eestimaa pinnale lähiaastatel veel mitu. “2016. aasta jooksul plaanime Bitestop'id avada veel ka Jõhvis, Rakvere lähedal Haljala ristis, Tartus ja Tallinnas,” lisas Ilves.

 

R-Kiosk on viimastel aastatel muutnud oma kioskite kontseptsiooni ja sellega ka üldilmet. „Võime julgelt öelda, et vanadest nn putkadest on saanud hubased ja ilusad väikepoed, mis pakuvad väga head kohvi ja kvaliteetset kehakinnitust,” kinnitas R-Kioski tegevjuht.

... LOETUD

R-Kioski kogub kohvikampaaniaga raha SOS noortekodule

... LOE EDASI

 

Täna, 16.11.15 algab R-Kioski kohvikampaania, mille eesmärgiks on toetada Keila SOS Noortekodu küttesüsteemi uuendamist.

 

Iga R-Kioskis müüdud kohvi pealt annetame me SOS Lastekülale 5 senti. Samuti on meil kioskites väljas kuni detsembri lõpuni rahakogumise kastid, kuhu saavad kliendid samuti annetusi teha.

 

Esimeses järjekorras vahetatakse õlikatel säästlikuma katlasüsteemi vastu välja Keila SOS noortekodus ning see maksab  vähemalt 7900 eurot. Ülejäänud annetused suunatakse Keila SOS lasteküla peremajade katelde vahetamiseks. Küttesüsteemi ümbervahetamine on suur investeering, mida igapäevaste kulutuste kõrvalt on keeruline teha. Selle investeeringuga soovitakse peremajade ülalpidamiskulusid vähendada.

 

R- Kioski jaoks selline heategevusprojekt esmakordne, kuid sugugi mitte juhuslik. R-Kioski emafirma Reitan grupp on igal aastal suurendanud investeeringuid ühiskonna arengusse ning ka meie soovime senisest rohkem panustada Eesti ühiskonda. Vastutustundlik ettevõtlus tähendab, et ettevõtjad aitavad vabatahtlikult oma igapäevase äritegevusega saavutada ühiskonnas olulisi sotsiaalseid ja keskkonnaalaseid eesmärke.

 

SOS Noortekodu sai välja valitud viie projekti seast. Kohtudes SOS Lasteküla fundraisingu juhi Kadi Sumbergiga kuulsime SOS Lasteküla lugusid seni tehtust ja nende arengusoovidest. Valisime selle projekti välja lähtudes eelkõige SOS Lasteküla enda suurest soovist luua juurde uusi perekodusid, kus vanemateta jäänud lapsed saavad elada täisväärtuslikku elu. Me tõesti hindame väga kõrgelt SOS Lasteküla tegevusi. Loodetavasti saavad nendest noortest ja lastest tulevikus Eesti ühiskonnale väärtust loovad kodanikud, aga selleks peame täna ühiselt õla alla panema.  

 

SOS Noortekodu  võtnud eesmärgiks jõuda aina rohkemate abivajavate lasteni, et pakkuda neile turvalist kodu koos armastavate perevanematega. Ilma heade toetajateta poleks see võimalik. Täna elab Keila, Põltsamaa, Narva-Jõesuu ja Juuru lastekülade peredes ning Tallinna ja Keila noortekodudes üle 200 vanemliku hooleta lapse.

 

 

... LOETUD

Hotogjan šašlõkjan - suur ja lihane hot dog Armeeniast

... LOE EDASI

 

R-kioski valikusse toob lõunamaist temperamenti uus Armeenia köögile omaselt šašlõkise maitsega hot dog, mis senistest tervelt kolmandiku suurem.

 

Mägismaiselt mehise hot dogi kere koosneb toekast Saaremaa šašlõkivorstist ja Kaukaasia köögile omasest puri saiast. Maitsekooslusele annab aga õige iseloomu ürtide, pipra ja äädikaga vürtsitatud spetsiaalne šašlõkiketšup. Tõsine ja aus amps!

 

21.09.15 algab hot dogi kampaania, mille raames saab iga hot dogi ostuga kaasa ühe kleebise. Kogudes kokku 6 kleebist, saab preemiaks tasuta hot dogi eine! Hot dogi eine koosneb ühest vabalt valitud hot dogist ja lisaks Coca-Colast (500ml) või R-kohvist. Kleebiseid saab koguda kuni 01.11.2015 ja kuponge saab eine vastu vahetada kuni 15.11.2015.

 

Bari akhorzhak! 

 

... LOETUD

Kontoritöötajad panid end proovile kioskites

... LOE EDASI

 

Täna, 15. septembril on paljudes R-Kioskites klienditeenindajateks peakontori töötajad. Ettevõtmise eesmärk on peakontori ja kioskööride teineteise paremini tundma õppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine.

 

Kioskipäeva jooksul teevad ligikaudu 30 peakontori töötajat igapäevast kioskimüüjate tööd. Valmistatakse hot dog´e, paninisid, pannakse kaupa välja, pestakse põrandaid ja täidetakse muid müüjate igapäevaülesandeid. Kioskitesse minekuga mõistetakse edaspidi kindlasti paremini oma müüjatest kolleegide rõõme ja muresid ning see aitab töös õigemaid ja paremaid otsuseid vastu võtta.

 

Kontoritöötajate jaoks ei jää see ettevõtmine ühekordseks aktsiooniks, kindlasti tuleb selliseid kioskipäevi veel, et  rohkem osa saada kioskimüüjate igapäevaelust.

 

Meie särav tegevjuht Tiia valmistamas maitsvat hot dog´i.

 

Naerusuine personalijuht Piret kaupa riiulile paigutamas.

 

 Rõõmsameelne ICT juht Robert pakkumas R-kioski populaarsemat võikut ehk suitsukana võikut.

 

 

 Abivalmis müügijuht Kai hoolikalt kuulamas kliendi soove. 

 

... LOETUD

Võikudel nüüd Tunnustatud Maitse kvaliteedimärk

... LOE EDASI

 

 

Kodumaised R-Kioski võikud ei ole jäänud märkamata ning meie käsitöövõileivad on saanud Eesti Põllumajandus-Tööstuskoja poolt ristikumärgi ehk Tunnustatud Maitse kvaliteedimärgi. 

 

Ristikumärgi leiab nüüdsest kõigilt meie käsitöövõileibade hittidelt - pikkpoisi võiku, suitsukala võiku, suitsukana võiku ja tuunikala võiku pakenditelt.

  

Oleme viimase aasta jooksul väga jõuliselt panustanud võileibade arendamisse. Et pakkuda klientidele meeldejäävaid elamusi, oleme võikude tootesarja maitseomadused välja töötatud koostöös meisterkokk Indrek Kivisalu ja Osvald Teenused OÜ-ga. Kõikide käsitöövõileibade valmistamisel on kasutatud kohalikku toorainet - nii  toetame kodumaiseid ettevõtjaid, kelle toiduaineid eestlased hindavad ja usaldavad.

 

Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda alustas toiduainete kvaliteeti tähistava märgi väljatöötamist 1997. aastal. Esimesed Tunnustatud Maitse kvaliteedimärgid ehk ristikumärgid anti välja 1998. aasta sügisel. Ristikumärk antakse Euroopa Liidus toodetud toiduainetele, mis läbivad edukalt laboratoorse ja sensoorse hindamise. Väärt tunnustus on kinnituseks, et ka tänavatoit võib olla kvaliteetne.

... LOETUD

Euroopa kioskiäri valdkonna Aasta Liider

... LOE EDASI

 

AS R-Kiosk Estonia Norra emafirma Reitan Convenience AS tegevjuht ja omanik Magnus Reitan nimetati NACS Insight’i poolt Euroopa kioskiäri valdkonna Aasta Liidriks.

 

Käesolev auhind omistatakse liidritele, kes näitavad üles rahvusvaheliselt suurepäraseid tulemusi ja see antakse üle assotsiatsiooni NACS (rahvusvaheline mootorikütuse- ja mugavuskaubanduse asssotsiatsioon) iga-aastasel koosviibimisel.

 

 

“Olen seda auhinda saades väga tänulik ja uhke. Ettevõtmine, mis sai alguse Norra väikesest perefirmast, on täna tunnustatud ühena juhtivatest ettevõtetest Euroopa mugavuskaubanduse ja tänavatoidu turul," ütles Retain Convenience’i tegevjuht Magnus Reitan.

 

Ta lisas, et auhind annab tunnistust meie läbikäidud tee pikkusest ja see ei oleks olnud võimalik ilma meie suurepäraste frantsiisivõtjate, klienditeenindajate ja kogu personali toeta nii Eestis kui ka teistes riikides.

 

Oma 2400 müügikohaga on Reitan Convenience kasvanud Euroopa suuruselt teiseks mugavuspoodide ketiks. Ettevõtte brändidel on turuliidri positsioonid Põhja- ja Baltimaades. Eelmisel aastal oli ettevõtte käive oli 1,7 miljardit eurot ja selles töötas 16 000 inimest.  Eestis on enam kui 100 müügikohaga  R-Kiosk mugavuskaubanduse turu liider ja suurim tänavatoidu pakkuja.

 

Euroopa kioski- ehk mugavuskaubanduse tulevikku vormides

Žürii liikmed nentisid, et Reitan näitab oma liidrivõimeid üles mitme riigi kioskiäris, sealhulgas Eestis. Tema juhendamisel jätkab Reitan Convenience võtmerolli etendamist Euroopa mugavuskaubanduse tuleviku kujundamisel, kohanedes edukalt dramaatiliste muutustega tarbijate ostuharjumustes ja mõistes mugavuskaupluste rolli tarbijate kiiresti ja pidevalt muutuvate vajaduste rahuldamisel.

 

“Mul on väga hea meel, et auhinna võitis just Magnus Reitan kes on elav näide sellest, miks see auhind üldse olemas on. See on tunnustus, et edu ei sõltu pelgalt Reitan Convenience’i sarnastest innovaatilistest ettevõtetest vaid ka neid juhtivate inimeste energiast, julgest sihikindlusest ja inspiratsioonist,” ütles NACS Insighti tegevdirektor Dan Munford.

 

Mis on NACS?

NACS asutati 14. augustil 1961. aastal Ameerika Ühendriikides kui rahvuslik mugavuskaubanduse assotsiatsioon (National Association of Convenience Stores ). Tänaseks on tegemist rahvusvahelise kaubandusühendusega, mis esindab enam kui 2200 jaemüügi ettevõtet ja 1600 tarnijat. NACSi liikmesettevõtted tegutsevad ülemaailmselt pea 50 riigis. Liikmete huvidest lähtuva organisatsioonina juhib NACSi 32 inimesest koosnev nõukogu mille esimees on Stephen D. Loehr ettevõttest Kwik Trip, Inc.

 

Retain Convenience’i tegevjuht Magnus Reitan (vasakul) auhinda vastu võtmas.

 

 Retain Convenience’i tegevjuht Magnus Reitan (keskel) auhinda vastu võtmas.

 

 

... LOETUD

R-Kiosk osaleb heategevuskampaanias “Anname au!”

... LOE EDASI

 

23. aprillil tähistatakse Eestis veteranipäeva ning seoses sellega viiakse veteranide toetuseks üle Eesti läbi heategevuskampaaniat “Anname au!”. Kampaania kutsub inimesi üles kandma sinilille märki Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks. Veterane on meie hulgas ligi 2700 – need on vaprad mehed ja naised, kes on välismissioonidel aidanud meie kõigi ühist julgeolekut kindlustada. Kandes sinilille, tunnustame nende panust meie inimeste ja riigi heaks!

 

Lisaks sümboolsele toetusele aitab sinilille kandmine ka praktiliselt nii viga saanud veterane kui teisi Eesti inimesi. Eelmisel kevadel tegid tuhanded inimesed sinilille ostuga annetuse Ida-Tallinna Keskhaigla taastusravikliiniku heaks. Annetuste eest soetatud uus kõnniabiseade on tänaseks aidanud kaasa juba ligi 100 inimese taastusravile. Sel aastal aitab märkide müügist kogunev tulu Haapsalu Neuroloogilist Rehabilitatsioonikeskust kaasaegse mobiilse kõnniroboti soetamisel. Taastusraviseade on vajalik nii vigastatud veteranidele kui teistele taastusravihaigla patsientidele raskete selja- ja peaaju kahjustuste ravis.

 

Iga sinilille märk on kordumatu käsitöö, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti. Kõikjal Eestis aitavad sinilille ideed ja märke levitada ning annetusi koguda Naiskodukaitse vabatahtlikud. Sinilille märgi müügihind on 2 eurot.

 

Annetusi vigastatud veteranidele ja teistele vajaliku kõnniabiseadme soetamiseks saab teha ka kodulehel www.annameau.ee või helistades annetustelefoni numbrile 9002304

 

23.04.15 toimub juba kolmandat aastat järjest ka Veteranirock Vabaduse Väljakul. Kontsert on kõigile tasuta. Rohkem infot kontserti kohta: 

https://www.facebook.com/events/948063595233633/

 

Täpsem info kampaania kohta: www.annameau.ee ja https://www.facebook.com/annameauveteranidele

  

 

... LOETUD

R-Kiosk on Aasta Turundustegu 2014 finalist

... LOE EDASI

Aasta Turundustegu 2014 konkursi ärikategoorias osales 23 tööd. Žürii valis esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti, kes esitlesid oma töid 25. märtsil 2015 Passwordi laval Turundustegu 2014 konkursi finaalis. R-Kiosk osales konkursil tööga „Ajalehekioskist tänavatoidukultuuri eestvedajaks“.

 

R-Kioski töö tutvustus:

R-Kiosk - ajalehekioskist tänavatoidukultuuri eestvedajaks
Esitaja: R-Kiosk

 

Eesti suurimaid jaekette, enam kui 100 müügikohaga R-Kiosk oli kuni eelmise aastani tuntud eelkõige ajalehe-, tubaka-, loto- ja bussipiletite müügipunktina. Seoses bussipiletite müügi kiire langusega (digitaliseerumine + tasuta ühistransport Tallinnas) hakkas R-Kiosk otsima oma ärile uut fookust ning leidis selle tänavatoidus. Kõik R-Kioski eelmise aasta tootearendused, kampaaniad ja turundustegevused kandsid ühte suurt eesmärki: teadvustada olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele, et R-kiosk on tänavatoidumüüja.

Tegevused: Eelkõige panustas R-Kiosk kvaliteedile ja sisule. Eesmärgiga pakkuda klientidele parimat kohvielamust võeti kasutusele Arabica maheoad. Teise suurema tootarenduse ja kampaaniana lansseeris R-Kiosk uue ürdivorsti hot dogi, milles kasutakse ainult kodumaist päritolu Saaremaa lihaveise liha. Kampaaniatega “Uus kohv” ja “Uus ürdivorsti hot dog” tõstis R-Kiosk oma kvaliteedikuvandi tänavatoidu kategoorias uuele, oluliselt kõrgemale tasemele. Uus ärifookus seadis väljakutse ka personalile – piletimüüjatest said tänavatoidu kokad ja teenindajad.Eesti suurimaid jaekette, enam kui 100 müügikohaga R-Kiosk oli kuni eelmise aastani tuntud eelkõige ajalehe-, tubaka-, loto- ja bussipiletite müügipunktina. Seoses bussipiletite müügi kiire langusega (digitaliseerumine + tasuta ühistransport Tallinnas) hakkas R-Kiosk otsima oma ärile uut fookust ning leidis selle tänavatoidus. Kõik R-Kioski eelmise aasta tootearendused, kampaaniad ja turundustegevused kandsid ühte suurt eesmärki: teadvustada olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele, et R-kiosk on tänavatoidumüüja.

Tulemused: R-Kiosk oli oma tegevustes väga edukas ning saavutasid ettevõtte ajaloos suurima tõusu – tänavatoidu ja kohvi müügi netokäive kasvas kahe aastaga tervelt neli korda (2012. a 700 000 eurot, 2014. a 2,8 miljonit eurot). 

Turundus- ja ostujuht: Evelyn Hinto 
Meediaagentuur: Initiative
PR-agentuur: Peegel ja Partnerid
Loovagentuur: Der Tank

 

 

... LOETUD

Meisterkoka retseptiga paninid on kohal!

... LOE EDASI

Nüüdsest leiab kioskite tänavatoidumenüüst ka maitsvad kodumaised paninid. Krõbedate ja mahlaste itaaliapäraste soojade võileibade valikust leiab kaks maitset: singi-juustu ja Teriyaki kana. 

Uute paninide retseptide autoriks on meisterkokk Indrek Kivisalu, keda tunneme kokana nii presidendi köögist, „Hommikutelevisioonist“ kui ka Food Studiost. Lähtudes Eesti inimeste maitse-eelistustest, on paninides rohkelt sisu. Singi-juustu panini vahel on mõnusalt suitsune maasink kvaliteetse Traditsioonilise Eesti juustuga, millele lisab mahlasust meisterkoka retsepti järgi valmistatud ürdikaste. Kana paninis on koos Teriyaki kastmes küpsetatud kanafilee ja kergelt sulanud juustu maitsed. Uutes paninides kasutatakse jätkuvalt koonerdamata kvaliteetset, värsket ja kodumaist toorainet: hõrk lepasuitsu maasink on toodetud Saaremaa Lihatööstuses spetsiaalselt R-kioski jaoks, eestlaste lemmik Traditsiooniline Eesti juust on valmistatud Estoveris ning teriyaki kaste tuleb Santa Marialt. Üks panini on piisavalt suur kustutamaks isegi suurema nälja!

Loe paninide kohta lisa siit!

 

 

... LOETUD