R-Kiosk on Aasta Turundustegu 2014 finalist

Aasta Turundustegu 2014 konkursi ärikategoorias osales 23 tööd. Žürii valis esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti, kes esitlesid oma töid 25. märtsil 2015 Passwordi laval Turundustegu 2014 konkursi finaalis. R-Kiosk osales konkursil tööga „Ajalehekioskist tänavatoidukultuuri eestvedajaks“.

 

R-Kioski töö tutvustus:

R-Kiosk – ajalehekioskist tänavatoidukultuuri eestvedajaks
Esitaja: R-Kiosk

 

Eesti suurimaid jaekette, enam kui 100 müügikohaga R-Kiosk oli kuni eelmise aastani tuntud eelkõige ajalehe-, tubaka-, loto- ja bussipiletite müügipunktina. Seoses bussipiletite müügi kiire langusega (digitaliseerumine + tasuta ühistransport Tallinnas) hakkas R-Kiosk otsima oma ärile uut fookust ning leidis selle tänavatoidus. Kõik R-Kioski eelmise aasta tootearendused, kampaaniad ja turundustegevused kandsid ühte suurt eesmärki: teadvustada olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele, et R-kiosk on tänavatoidumüüja.

Tegevused: Eelkõige panustas R-Kiosk kvaliteedile ja sisule. Eesmärgiga pakkuda klientidele parimat kohvielamust võeti kasutusele Arabica maheoad. Teise suurema tootarenduse ja kampaaniana lansseeris R-Kiosk uue ürdivorsti hot dogi, milles kasutakse ainult kodumaist päritolu Saaremaa lihaveise liha. Kampaaniatega “Uus kohv” ja “Uus ürdivorsti hot dog” tõstis R-Kiosk oma kvaliteedikuvandi tänavatoidu kategoorias uuele, oluliselt kõrgemale tasemele. Uus ärifookus seadis väljakutse ka personalile – piletimüüjatest said tänavatoidu kokad ja teenindajad.Eesti suurimaid jaekette, enam kui 100 müügikohaga R-Kiosk oli kuni eelmise aastani tuntud eelkõige ajalehe-, tubaka-, loto- ja bussipiletite müügipunktina. Seoses bussipiletite müügi kiire langusega (digitaliseerumine + tasuta ühistransport Tallinnas) hakkas R-Kiosk otsima oma ärile uut fookust ning leidis selle tänavatoidus. Kõik R-Kioski eelmise aasta tootearendused, kampaaniad ja turundustegevused kandsid ühte suurt eesmärki: teadvustada olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele, et R-kiosk on tänavatoidumüüja.

Tulemused: R-Kiosk oli oma tegevustes väga edukas ning saavutasid ettevõtte ajaloos suurima tõusu – tänavatoidu ja kohvi müügi netokäive kasvas kahe aastaga tervelt neli korda (2012. a 700 000 eurot, 2014. a 2,8 miljonit eurot). 

Turundus- ja ostujuht: Evelyn Hinto 
Meediaagentuur: Initiative
PR-agentuur: Peegel ja Partnerid
Loovagentuur: Der Tank

 

 

Liitu uudis­kirjaga

[mc4wp_form id="645"]