R-Kioski juhid asuvad päevaks tööle klienditeenindajatena

 

Täna võib paljudes R-Kioskites üle Eesti näha R-Kioski juhtkonda ning kontoritöötajaid, kes on üheks päevaks vahetanud tavapärase kontoritöö põneva klienditeenindaja ameti vastu. Päeva eesmärk on anda juhtidele ja kontoritöötajatele võimalus õppida paremini tundma nii kliente kui ka klienditeenindajate igapäevatööd.

 

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on oluline osa juhtimisest mõista ka oma töötajate igapäevast tööd ja tööga seotud väljakutseid. “Otsused, mida kontoris vastu võtame, võivad meile endile tunduda täiesti selged ja tehtavad. Praktikas võib nende rakendamine olla aga hoopis keerulisem,” sõnas Ilves. “Parim võimalus saada hea ülevaade klienditeenindaja igapäevastest väljakutsetest, on ise päevaks klienditeenindaja kingadesse astuda.“

 

Tiia Ilvese sõnul ei seisne aga töö kioskis üksnes müümises ja hot dog’ide valmistamises. “Oleme tänaseks andnud ligi 50 oma väikekauplust juhtida ettevõtlikele eraisikutele ehk frantsiisipidajatele. Frantsiisipidaja vastutab täielikult oma R-Kioski igapäevase toimimise eest. Tööülesannete hulka kuulub lisaks tavapärasele klientide teenindamisele ka inimeste värbamine ning kaupluse kasumlik juhtimine,” ütles Ilves. Tema sõnul on R-Kioski järgmise paari aasta eesmärk anda frantsiisilepinguga juhtimine eraisikutele üle ka ülejäänud sajas R-Kioskis. “Tahame selle päevaga anda võimalikult paljudele kontoritöötajatele selge ülevaate väikepoodide igapäevase töö detailidest. Sedasi oskame olla ka tulevastele frantsiisipidajatele paremateks partneriteks,” lisas Ilves.

 

Kokku proovivad klienditeenindaja ametit täna üle 30 peakontori töötaja R-Kioskites üle Eesti.

 

Meie särav tegevjuht Tiia klienti teenindamas

 

Naerusuine personalijuht Piret

 

Tootejuht Teet hot dogi vorste grillile panemas

 

Töökas müügijuht Kai saiakorve täitmas

 

Liitu uudis­kirjaga

[mc4wp_form id="645"]