Selgusid R-Kioski kohvikampaania võitjad

R-Kioski kohvikampaanias osalenute vahel loositi 15. mail välja kaks reisi, koguväärtusega 3000€. Auhinnamängus kaasa löömiseks tuli täita elektrooniline kampaaniaankeet R-Kioski koduleheküljel. Kõigi nende vahel, kes olid ostutšeki alusel registreerinud Classic suuruses kuuma joogi, loositi välja Euroopa reis maksimaalse väärtusega 1000 eurot. Seevastu nende hulgast, kes registreerisid Grande suuruses joogi, saab üks õnnelik minna maailmareisile vabalt valitud sihtkohta ja R-Kiosk hüvitab seikluse 2000 euro väärtuses! Sellel aastal osutus Euroopa reisi võitjaks Marko Filippov ning maailmareisi võitjaks Lagle Matetski.
R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on kohvikultuur Eestis kiiresti arenenud. Kui paarkümmend aastat tagasi oli kohv kõikjal üsna ühetaoline, ootavad tänased kliendid laia ja kvaliteetset kohvijookide valikut. Ka R-Kioskis uuritakse pidevalt, milliste uute maitsetega kohvisõpru üllatada. Ilves tunnistab, et kvaliteedi tagamiseks on aastate lõikes tehtud suuri investeeringuid. “Ometi tasuvad need end kuhjaga ära, kui klient ütleb, et meie kohv ei jää alla peenetes kohvikutes pakutavale. See on R-Kioski jaoks suur tunnustus, mis sunnib parima kohvielamuse pakkumiseks veelgi enam pingutama,” ütleb ta.
R-Kiosk soovib kohvikampaania võitjatele palju õnne ja rõõmsaid reisielamusi! Loodame, et meie maitsva kohvi maitse püsib ka seikluse vältel meelel ja keelel.
Kampaania tingimused:
  • Kõigi osalenute vahel loositi välja kaks reisi: Euroopa reis ning maailmareis. Classic suuruses joogi eest võis võita Euroopa reisi ja Grande suuruses joogi eest maailmareisi.
  • Maailmareisi kinkekaardi väärtus on maksimaalselt 2000 € ja Euroopa reisi kinkekaardi väärtus on maksimaalselt 1000 €.
  • Summa, mis ületab kinkekaardi maksimaalset väärtust tuleb võitjal endal kanda.
  • Auhindu raha vastu vahetada ei saa.
  • Auhinda ei asendata teist liiki auhinnaga ega muul moel.
  • Auhindade võitjatele üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras ja tähtaegadel.
  • Võitjaid teavitatakse sama telefoninumbri või e-maili aadressi kaudu, millise kampaanias osaleja kampaaniaankeeti sisestas.
  • Kui korraldajal ei ole auhinna võitjaga hiljemalt 1.06.2019 õnnestunud esitatud kontaktandmete vahendusel andmete täpsustamiseks ühendust saada, on korraldajal õigus auhinna võitmine tühistada ning auhinda mitte üle anda.
Kampaania auhind ei sisalda:
·Kindlustust (pagasi-, tervise-, ega reisikindlustust ega muud kindlustust).
·Tegevusi ja kulusid, mida ei ole mainitud, et need oleksid korraldaja poolt kaetud.
.
.
.

Liitu uudis­kirjaga

[mc4wp_form id="645"]