2022. aasta Hea Teeninduse Kuul kiideti enim Reitan Convenience Estonia ettevõtete R-Kioski ja Caffeine teenindajaid
Selleaastane märtsikuu oli Eestis juba 19. aastat Hea Teeninduse Kuu. Selle raames toimus Kiida Teenindajat kampaania, mis andis klientidele võimaluse teenindajaid tunnustada. Sel aastal tunnustati enim R-Kioski ja Caffeine teenindajaid.
Heateenindus.ee asutaja ja juhi Urmas Kõivu sõnul kiideti märtsikuu jooksul teenindajaid 22798 korral. “See on suurepärane tulemus ning usun, et see süstib teenindajatesse ja nende juhtidesse tublisti tahtmist ja indu teenindustööd järjest paremini ja kvaliteetsemalt teha”, ütles Kõiv. “Mul on väga hea meel, et R-Kiosk ja Caffeine on jätkuvalt pühendunud suurepärase teeninduse pakkumisele ning seda näitab ka selleaastane tulemus. Kliendid on neid pingutusi märganud ja selle üle on vaid rõõm”
“Meil on südamest hea meel, et kliendid R-Kioski teenindust kõrgelt hindavad. Oleme oma inimeste üle väga uhked, “ sõnas Reitan Convenience Estonia personalijuht Piret Aess.” See on sügav kummardus meie võõrustajate ees, kes teevad oma tööd südame- ja hingega. Usun, et Hea teeninduse salaretsept peitub väikestes detailides nagu inimlikkus, tähelepanelikkus, soe naeratus või positiivne ellusuhtumine,” lisas Aess. Personalijuhi sõnul on selle märkamine klientide poolt kindlasti innustuseks mugavuskaubandusele omase kõrge teenindustasemega jätkamiseks.
Järgmine, järjekorras juba 20. “Kiida Teenindajat” kampaania toimub traditsiooniliselt 2023. aasta märtsikuus, avades klientidele taas võimaluse oma häid kogemusi jagada ja teenindajaid kiita. Selleks on ka tuleval aastal mitmeid võimalusi – QR koodide abil, heateenindus.ee veebi keskkonnas või jättes oma tagasiside teeninduskohtades asuvatesse “Kiida teenindajat” postkastidesse.