R-Kiosk võttis kasutusele 100% taimset päritolu kohvitopsid ja kaaned

R-Kiosk võttis kasutusele 100% taimset päritolu kohvitopsid ja kaaned

R-Kiosk on asendanud oma poodides ühekordsed kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Uute topside tooraine on 100% taastuv ja nende valmistamisel ei ole kasutatud naftal põhinevat toorainet, mistõttu on uus lahendus keskkonnale vähem koormav. Samuti võttis ettevõte Euroopas esimeste seas kasutusele täiesti plastivabad ja komposteeritavad topsikaaned.

R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves selgitab, et keskkonna aspektidele tähelepanu pööramine on väga oluline teema ning ka põhjus, miks R-Kiosk astub järjepidevalt samme keskkonnasõbralikkuse suunas.

„Ühekordsete nõude kasutamine mõjutab meid ümbritsevat keskkonda märkimisväärselt,“ selgitab Tiia Ilves. „Tegeleme pidevalt parimate lahenduste otsimisega, mis aitaksid kaasa puhta elukeskkonna säilitamisele ja oleksid tarbijale mõistliku hinnaga,“ jätkab ta.

R-Kiosk asendas kõigis oma väikepoodides senised kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Topside papi materjal on pärit säästvalt majandatud metsadest ja topsi sees olev laminaat on valmistatud samuti  taimsest toormest, suhkruroost.

“Olgugi, et liigume ühekordsete nõude keskkonnajalajälje vähendamise suunas, pole nende keskkonnamõju siiski võrreldav korduvkasutatavate termostega. Seetõttu julgustame kliente pakendeid korduvkasutama – nii saame olla looduse suhtes veelgi sõbralikumad,” märgib Ilves.

Oluline uuendus puudutab ka soojadele jookidele peale pandavaid kaasi. “Võtsime Euroopas esimeste seas kasutusele topsikaaned, mis on täiesti plastikuvabad ja ka komposteeruvad,” selgitab Ilves.

Tema sõnul aitab keskkonda hoida paljuski ka see, kuidas me olmejäätmeid sorteerime. “On oluline, et peale kohvijoogi nautimist, jõuaks maksimaalselt topse ka spetsiaalsetesse pakendiprügikastidesse, nii aitame saata topsid tagasi ringlusesse.”

AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350. R-Kioski eesmärk on pakkuda maitsvat ja täisväärtuslikku tänavatoitu, et kiire elutempoga inimesed saaksid olla tegusad ning toimekad.