Motivatsioon

SINU MOTIVATSIOONIKS

Teame, et meie edu võti on õnnelikud ja rahulolevad töötajad, kellel on mõnus meie juures töötada. Seepärast panustame oma tublide innustamisse väärt boonustega või, nagu me ise seda kutsume, väärtuspakkumisega.

Meie mugavuspoodide personali põhipalgale lisandub tuntav müügipõhine boonus, mida maksame palgale lisaks igal kuul.

SIND OOTAVAD MEIE JUURES JÄRGMISED HÜVED:

Tulemustasu

Koolitused ja arenguvõimalused

Tervist toetav lisapakett

Meeskonna ühisüritused

Frantsiisipäev

Tähistame töö- ja eraelu võite

KLIENDITEENINDAJA PÄEV R-KIOSKIS

START

Tavaline töö R-Kioski mugavuspoes saab stardi varahommikul. Selleks, et pakkuda hommikul tööle või kooli ruttavatele klientidele mugavalt teele kaasa ergutavat kohvi või hommikust saiakest, on vaja teha ettevalmistusi: kohvimasinasse valada värske piim, panna ahju kerkima maitsvad croissant’id ja pirukad.

HOMMIK

Hommikune R-Kiosk tänavanurgal või kaubanduskeskuses on kui kodune pagarikoda, mille imeliselt värske lõhn ulatub tänavatele, koridoridesse ja ootesaalidesse. Hommikul saabuvad mugavuspoodi ka värsked ajalehed, mis leiavad koha leheriiulitel.

LÕUNA

Lõunapausil soovivad inimesed tihti toekamat einet. Ja just seepärast on meie klienditeenindajad ka osavad toidumeistrid! Õnneks ei nõua toidumeistriks saamine suurt jõupingutust, sest kõik meie kuumad toidud valmivad kiirelt ahjus või grillil. Kui järgida mõningaid lihtsaid nippe, ongi tulemuseks maitsev eine.

PÜSIKLIENDID

Just see kutsub kliente meie juurde ikka ja jälle tagasi! Pole siis ime, et nii mõnigi R-Kioski mugavuspoodnik tunneb oma püsikliente nimepidi ning ilma täpsustamata on kliendi lemmiktoit juba letil või kohv topsis.

UUS KAUP

Veidi on vaja korrastada ka ladu ja riiuleid, näiteks tuleb tuua müügisaali külmkappidesse külmi jooke ja vaadata üle snäkiriiulid. On tähtis, et kapid, riiulid ja väljapanekud oleksid alati kenasti kaupa täis.

NAERATUS

Kassas toimetades ja klientidega suheldes tiksuvad töötunnid mõnikord mööda märkamatu kiirusega. Meie klienditeenindajatel on suurepärane võimalus muuta mugavuspoodi külastava inimese tuju heaks: soe naeratus, kiire vestlus ja head soovid teele kaasa teevad mõnikord rohkem ära kui maailma parim maiuspala.

PLANEERIMINE

Päeva teises pooles on aeg teha plaane järgmiseks päevaks. Et ka uuel tööpäeval oleks riiulid kaupa täis, on vaja laost tellimusi teha. Uued tehnilised lahendused teevad selle eriti lihtsaks: puldiga saab vajaminevad tooted kähku sisse piiksutada ja need ongi automaatselt tellitud.

ÕHTU

Õhtu saabudes külastavad meie väikepoode inimesed, kes soovivad haarata koju kaasa midagi maitsvat õhtusöögiks. Meie klient enamjaolt kiirustab kas tööle või koju. Ja meie tahame oma kliendi jaoks olemas olla, et pakkuda talle suurepärase valmistoitude valikuga rohkem vabadust ja aega tegeleda olulisemate teemadega, sest, olgem ausad, elus on sageli tähtsamaid asju kui järjekorras seismine või köögis vaaritamine.

Töötame selle nimel, et klient saaks endamisi mõelda: „Kui ümbruskonnas on R-Kiosk, siis on minu päevas vähemalt üks tore hetk.“