Hakkan ettevõtjaks

FRANTSIIS ON LIHTNE VIIS
PROOVIDA ETTEVÕTLUST

R-Kioski frantsiisimudel näeb ette, et frantsiisipidaja vastutab täielikult oma R-Kioski igapäevase toimimise eest. Lisaks tavapärasele klientide teenindamisele kuulub frantsiisivõtja tööülesannete hulka inimeste värbamine ja oma meeskonna ning mugavuspoe kasumlik juhtimine. R-Kioski vastutada on seevastu lepingud mugavuspoe rentimisel, IT-tugi, turundustegevused, inventar, tootearendus, raamatupidamine, koolitused ning erinevate lubade ja litsentside haldamine.

„Frantsiisivõtja töö sobib inimesele, kes on loomult aktiivne, hea ajaplaneerija, lahendustele orienteeritud, juhiomadustega ja ümbritseva suhtes tähelepanelik.“

Janne Miil, R-Kioski frantsiisivõtja

FRANTSIISIDA
VÕIB KA MITMEKESI

Nagu ettevõtluses ei pea olema tingimata ainuomanik, saab ka R-Kioski võtta frantsiisile sõprade või pereliikmetega mitme peale.

FRANTSIISI
MITU POODI

Kui tundub, et ambitsioon on omada rohkem kui ühte poodi, siis ka selleks on võimalus. Kui esimene aasta on edukalt juhtimisega hakkama saadud, võib soovi korral võtta frantsiisile veel ühe mugavuspoe lähipiirkonnas.

FRANTSIIS VÕI OMA ETTEVÕTE?

MIDA VAJAD FRANTSIISI KÄIVITAMISEKS?

Liiguta nuppu, et võrrelda R-frantsiisi ja ettevõtte loomise tegevusi.

Uue ettevõttega alustades on teemasid, mis tähelepanu vajavad, väga palju. R-frantsiisi puhul on R-Kiosk suure hulga neist teemadest enda kanda võtnud ning seetõttu on frantsiisiga alustamine ka lihtsam.

Kaubamärk

Pood ja asukoht

Poekontseptsioon

Mööbel

Seadmed ja hooldused

Töölepingud

Sortiment

Tootearendus

Teadmised

Teenindus-kontseptsioon

Reklaam

IT tugi

Prügivedu

Pakendid

Litsentsid ja maksud

Load

Raamatupidamine ja kassasüsteem

Turvateenus

Töötajate värbamine ja koolitused

Millest alustada

FRANTSIIS

R-Kioski frantsiis on turvaline viis proovida ettevõtlusmaailmas kätt, sest paigas on toimiv ärimudel ja olemas kontori igapäevane tugi mugavuspoe edukaks juhtimiseks.

Frantsiisipidaja kui kaupluse peremees või perenaine tunneb oma kauplust ja klienti palju paremini kui kontor ning oskab tänu sellele võtta vastu ka õigemaid otsuseid. Frantsiisipidajaks võib hakata igaüks, kuid kõige tähtsam on suhtumine. Eelkõige peavad tulevasele ettevõtjale meeldima inimesed – nii oma meeskond kui ka kliendid – ning tal peab olema siiras soov neid aidata ja tahe inimestega töötada.

SA OLED:

Julge pealehakkaja

Ettevõtja hingega

Mõnuga suhtleja

FRANTSIISIGA
ALUSTAMINE

„R-Kioskis on väga lihtne alustada väikeettevõtlusega. Alustamiseks ei ole vaja teha suuri investeeringuid. Meie poolt saab frantsiisipidaja tuge ka raamatupidamise ja teiste tugiteenuste koha pealt. Me anname talle juba toimiva kioski.“

Kai Kallaste, R-Kioski regioonijuht

R-Kioski frantsiisiga alustamine ei ole raketiteadus. Alustuseks võta ühendust R-Kioski regioonijuhi Kaiga. Vestleme ja vastame sinu küsimustele. Sealt edasi on oma äriga alustamiseks vaja läbi teha 8 sammu, mille juures sind aitame.

  1. Tule vestlusele
  2. Valime frantsiisimiseks sobiva poe
  3. Õpi 2 kuud ametit mõnes R‑Kioskis
  1. Registreeri oma firma (kulu 190€)
  2. Maksa deposiit vastavalt poe suurusele
  3. Sõlmime lepingu
  1. Pane kokku oma meeskond
  2. Ava oma poe uksed!

KES SOBIB
FRANTSIISIPIDAJAKS?

„Frantsiisivõtjaks sobib inimene, kes on positiivse ellusuhtumisega ja lahendustele orienteeritud. Väga olulised on ka sotsiaalsed oskused. Minu töö on tihedalt seotud suhtlemisega. Usun, et frantsiisipidaja edu alus on see, kuivõrd suudab ta üles näidata hoolivust teiste suhtes – olgu nendeks kolleegid või kliendid.“

Ehtel Soovik, R-Kioski frantsiisivõtja

SOBIV INIMTÜÜP:

  • Võõrustab kliente kui häid sõpru;
  • Hoolib oma töötajatest;
  • On kiire otsustaja;
  • Usub, et probleemid on lahendamiseks;
  • Paneb ise käed külge;
  • Ei karda pikki tööpäevi;
  • On nii käivitaja kui käigushoidja.

Vastutuse jagunemine

FRANTSIISIJA TAGAB
POE TÖÖTAMISE,
R‑KIOSK TUGITEENUSED

„R-Kiosk on meil ju selles mõttes oluline tugi, sest seal on tugiteenused, mis nende kaudu tulevad. Personaliteenus, raamatupidamisteenus, IT-alane tugi. Ja ka kaup, kaubavalik, tootegrupid. Kõik tulevad R-Kioskist.“

Kalle Aro, R-Kioski frantsiisivõtja

R‑KIOSK VASTUTAB:

  • arendab kontseptsiooni
  • korraldab teenindajate koolitused
  • toob kauba kohale
  • viib läbi inventuurid
  • tagab tehnilise valmisoleku
  • tagab IT ja tehnika korrashoiu
  • turundab meedias
  • töötab välja uued tooted
  • aitab maksta kaubandustegevusega seotud maksud
  • korraldab vajalikud load ja litsentsid
  • sõlmib üürilepingud
  • tegeleb raamatupidamisega
  • kindlustab mugavuspoe
  • pakub valveteenust

FRANTSIISIVÕTJA VASTUTAB:

  • hoolitseb meeskonna eest
  • tagab teenindajate koolitustel osalemise
  • tagab lahtioleku ja kassa töö
  • tagab hea maine (nii inimeste kui kaubamärgi)
  • tagab kindlustuse täisvastutuse, kui kahju põhjustab töötaja
  • müüb aktiivselt
  • teenib kasumit

R‑KIOSKI KULUD:

  • kaupluse üür
  • kaupluse renoveerimine
  • uute seadmete ost
  • seadmete remont
  • masinate liising
  • logistika
  • pangateenused
  • IT-tugi ja litsentsid
  • reklaami-, müügi- jm maksud
  • kampaaniad
  • kindlustus ja valveteenus

FRANTSIISIVÕTJA KULUD:

  • deposiit vastavalt poe suurusele
  • OÜ loomine 190€
  • kommunaalkulud
  • koristus- ja kontoritarbed
  • inventuurivahed ja mahakandmised
  • töötajate kulud: töötasud, tööriided, tervisetõendid jm.