Triin Mets
Telema AS, Turunduse ja kommunikatsiooni spetsialist
Millega tegeleb ettevõte, kus töötate?
Telema on juhtiv EDI ja e-arvete operaator Baltikumis, pakkudes IT lahendusi andmevahetuse automatiseerimiseks tarneahelas. Telema edastab, teisendab, monitoorib ja töötleb elektroonilisi kaubandusdokumente, sealhulgas tellimusi, arveid, saatelehti ja muid kaubandusdokumente. Telema võrgus on rohkem kui 5500 kauplust ja üle 1500 tarnija. Aastas vahendab Telema üle 25 miljoni dokumendi. Suur osa Telema kliente on Balti riikidest, aga ka Rootsist, Soomest, Poolast, Taanist, Saksamaalt, Jaapanist ja Austraaliast, kokku 70 riigist.
Kuidas kasutate digitaalseid kuponge oma ettevõttes?
Digitaalseid kuponge jagame kõigile huvilistele, kes registreeruvad meie toodete demodele. Nii on neil võimalus haarata lähimast R-kioskist sobiv tassitäis ja harida end uute automatiseerimise võimaluste kohta hommikukohvi saatel.
Mille järgi valisite digitaalsete kupongide lahenduse?
R-kiosk on üks laiema haardega kette, kelle poode leidub ka väljaspool Tallinna linna. Meie jaoks on oluline, et pakutavad kupongid on lunastatavad nii Tallinnas, Tartus, Pärnus kui ka muudes eesti piirkondades. Lisaks on Reitan Convenience ka meie teenuste klient ning vastastikune koostöö on olnud sujuv.
Kuidas muudab digitaalsete kupongide kasutamine teie elu lihtsamaks?
Meie jaoks on digitaalsete kupongide jagamine väga lihtne. Kokku lepitud kuupäevadel saame vajaliku koguse kuponge sobivas formaadis, et need lisada kutsetesse. Lisaks on see suurepärane võimalus motiveerida oma potensiaalseid kliente osalema online üritusel.