R-Kiosk on pere-ettevõte. Nagu peres ikka, siin hoolitakse rohkem. Loe, mida räägivad meie inimesed sellest, kuidas nemad hoolivad ja kuidas neist hoolitakse.
“Hoolimine on väga suur sõna. Kõige tähtsam, ma arvan! Ehk ainult armastus on veel tähtsam ja õnneks ei saa temagi olla ilma hoolimiseta. R-Kioski rahvas on minu jaoks teine pere, kellega veedan oma päevast rohkem aega kui omaenda perega. Märke hoolimisest kohtan selles suures peres igal sammul. On tuhandeid rõõme ja ka muresid mis minuni jõuavad ja tore on tõdeda, et alati keegi aitab! Keegi annab nõu, ulatab abikäe, patsutab õlale, rõõmustab meiega koos ja toetab kui vaja! Kõige tähtsam on hoolida! Hoolida iseendast, oma ajast, lähedastest ja jäljest, mille jätad.”
Tiia Ilves, R-Kioski tegevjuht
“Ma töötan R-Kioskis juba 20 aastat. Miks ma töötan? Mulle meeldib see töö, sest see on mitmekülgne. Ma ei seisa ainult kassas või ei pane kaupa välja. Teen natukene kõike ning see mulle meeldib. Mulle meeldib ka paindlik graafik – see, et saan ise panna paika puhkusepäevad. R-Kiosk tuleb mulle alati vastu. Keegi pole kordagi öelnud „Ei!“. See on paindlik ja inimlik.”
Oksana
“Töötan Viru Keskuse tunneli R-Kioskis ning olen ettevõttes juba selle aastatuhande algusest. Mind hoiab R-Kioskis see, et saan puhata siis, kui soovin või selleks vajadus tekib. Mitte siis, kui puhkus määratakse. Samuti meeldib mulle väga tööaeg ning see, et R-Kiosk on mõnus ja rahulik koht.”
Ruth
“R-Kioskis on juhtidega hästi meeldiv ja sõbralik suhtlus. Saan vabalt oma probleemidest rääkida, ennast väljendada ning meie mõtteid võetakse ka kuulda. Töötajatega käitutakse väga hästi ja see kandub üle ka meie töösse klientidega. Jagame positiivsust ka nendega. ”
Sirje
“Mina olen R-Kioskis olnud 20 aastat. Tulin Tallinnasse, sest oli vaja tööd. Sain kellegi käest numbri, helistasin, kohe võeti tööle ja ma olen siin ikka veel. Töö meeldib ja kollektiiv on ka hea. Mina käin tööl 8 tundi päevas, esmaspäevast reedeni ja olen sellega väga rahul.”
Kaire
“R-kiosk korraldab palju erinevaid üritusi, aga üks kõige meeldejäävam on Frantsiisipäev. Tegu on kord aastas toimuva üritusega, mida me ise hoole ja armastusega kokku paneme. Räägime seal tööjuttu ja seejärel pidutseme. See on meie enda korraldatud üritus, aga kõik kes sinna esmakordselt satuvad, ei suuda uskuda, et nii ägedat sündmust on võimalik ainult oma jõududega teha. Kohal on Eesti parimad meelelahutajad ja parimad esinejad. Paljud töötajad on mulle ütelnud, et ootavad seda sündmust igal aastal pikisilmi.”
Mari-Ann
“Minul on lugu, kuidas kliendid minust hoolisid. Auto on minu jaoks väga oluline abivahend. Kui see on katki, tuleb ta remonti viia. Aga sul ei ole seda inimest alati võtta, kes sinu asemel tööl saab olla. Olin tööl juba valmis, et viin selle auto kiiresti remonti ära kuskil kella 10-11 vahel, et siis on tavaliselt vähem rahvast. Aga alati kui sul on sellised head mõtted, tuleb mängu Murphy seadus. Ja hakkasidki inimesed hoogsalt poes käima. Siis tulidki kaks püsiklientidest noormeest ja küsisid: „Mida sa kibeled? Kuhu sul kiiret on?“ Vastasin: „Teate ma pean enda auto kiiresti remonti ära viima, sest rohkem variante pole ja kell kohe kukub.“ Selle peale küsisid noormehed, mida ma muretsen. „Oskame need võtmed ise ka ära viia,“ ütlesid nad. Selle peale ütlesin naerdes, et aga palun, olgu viidud! Järgi läksin ka autole paari päeva pärast niimoodi, et ütlesin: „Teate, ma peaksin nüüd minema autole järgi!“. Selle peale ütles üks noormeestest: „Okei. Istu peale ja viin su ära!“. Ja siis sõitsin oma autoga poodi tagasi.”
Ülle
Sadade eestimaalaste jaoks on R-Kiosk ideaalne koht, kus töötada. Põhjused? Neid on täpselt nii palju, kui on meie töökas peres liikmeid. Sellest, mis R-Kioskis töötamise eriliseks teeb, räägivadki nüüd meie teenindajad.
Ljubov on särasilmne proua, kes alustas tööd R-Kioskis 2010. aastal pärast seda kui lõpetas 40 aastat kestnud karjääri rahvusvahelises logistikaettevõttes.
„Minu generatsiooni kuuluvatele inimestele on maast madalast räägitud, et töötamine ühes asutuses on turvaline valik. Ometi võtsin julguse kokku ning vahetasin vanemas eas tööd, sest võimalus kogeda midagi uut hoiab keha ja vaimu värskena. R-Kioski juures on mind algusest peale köitnud rahulik töökeskkond, mida kõrgelt hindan. Ei kujuta ette, et suudaksin töötada näiteks pubis lärmi keskel.”
Ljubovile on oluline seegi, et ettevõte panustab töökeskkonna kaasaegsemaks muutmisesse. „Olin tööl Rotermanni R-Kioskis. Järsku astus poodi meesterahvas, kes silmnähtavalt üllatus kui ilus ja uhke kõik on. Seejärel uuris ta naljatades, kas ilma lipsuta sisenemine on ikka lubatud,“ meenutab Ljubov humoorikat seika.
Evi on ettevõtlik naine, kelle juhtida on Rocca al Mare keskuse R-Kiosk. Võimekas proua saaks hakkama mistahes tööga – olgu pangas, tootmisettevõttes või oma firmas. Filoloogia kõrgharidusega Evi omabki varasemast ettevõtluskogemust, kuid leiab, et praegune töö R-Kioski frantsiisipidajana pakub pinget, põnevust ja turvatunnet.
“Ma ei unista päris tippjuhi rollist, küll aga meeldib mulle väikeste meeskondade juhtimine. Leian, et frantsiis on suurepärane ettevõtlusvorm, kus töö on vaheldusrikas. Lisaks tunnen, et iga päev peab ennast veidi ületama.”
Evi tööpäevad sisaldavad väga erinevaid ülesandeid – inimeste ja finantside juhtimisest kuni müügikorralduseni. Enim meeldibki Evile inimestega töötamine: “Kõik inimesed on erinevad, mõnda on vaja natuke utsitada, teist eestvedada. See teeb minu töö huvitavaks.”